понеділок, 28 січня 2019 р.

До Уродин Юрка Покальчука
















Юрко Покальчук БАТЯР на трембіті і дримбі ночами я грав пас овечок де синій узвіз і у клубах сільських танцював як батяр молодий і жорстокий як ніж на баскому коні я скакав стрімголов я любив темне поле і ніч і у виреві днів не побачив твого серед тисячі інших облич час минає - і дні і за ними роки а за ними туманне життя будуть схожі у нас паморочливі сни повні спогадів і каяття я на чорнім коні свою долю вкраду і на білім коні світ зорі але мабуть ніколи я вже не знайду шлях в колишній Єдемів світ тиха ніч у саду прикарпатські ліси і щасливі хвилини і дні ще у мене попереду довгі роки та не буде такої весни Файнезно читають цього вірша Брати Капранови. Послухайте запис: https://aziz-group.kz/watch/yurko-pokalchuk---batyar-chitayut-brati-kapranovi/_eopAUewN-w?fbclid=IwAR3E7glpzatpEEIOADhK1ExIw8jHo0FDikzS_qWXVUgr92Ja8I-aez0RAqM Навздогін за Уродинами поета. Йому би цими днями сповнилося 78... Світла пам'ять.