Результати опитування: неґативний рейтинґ Зеленського вперше перевищив позитивний.
СОЦІОЛОГІЧНИЙ ДЕТЕКТИВ
Одразу зробимо застереження. Ми досить скептично ставимося до соціологічних опитувань, що їх проводять і публікують у пресі. Зеленський і компанія дуже активно використовують соціологічні опитування для маніпулятивних технологій і прикриття своєї брехні.
Але тут питання інше. Йдеться про закрите дослідження. Дослідження, що не призначалося для преси. Дослідження, яке було доручене структурі поза "соціологічним міжсобойчиком". Чутки про закрите соціологічне дослідження, що його проводили на замовлення Зеленського, з'явилися вже кілька тижнів тому, але про щось конкретне ми змогли дізнатися лише 16 листопада, про що й розповіли у “Хроніці...”: "Російські джерела підтвердили використання фахівців" Лєвада-Центру" для закритого соціологічного дослідження в інтересах і на замовлення ТОВ "Ґарнет Інтернешнл Медія Груп" Україна, 01103, Київ , Кіквідзе, 18-А. Отже, це влаштував для Зеленського Єрмак. Послуги повністю досі не оплачено. Група працювала з 1 до 12 листопада".
Ми залишаємо за собою право не розголошувати, як і чому до наших рук потрапили частини цього дослідження. Хочемо тільки зауважити, що порядні люди виконують умови договору й оплачують роботу незалежно від того, подобаються їм результати дослідження чи ні. Крім того, за умовами договору, до повної оплати результати є власністю аґенції.
За 12 днів опитано 14890 респондентів у всіх областях України (за винятком Криму і ОРДЛО). Метод опитування - прямий контакт. Для запобігання конфліктним ситуаціям група діяла від імені латвійської соціологічної організації (її назви не розкриваємо за нашою домовленістю), на підставі угоди про делеґування права. Опитування провадилося українською мовою.
Але тут питання інше. Йдеться про закрите дослідження. Дослідження, що не призначалося для преси. Дослідження, яке було доручене структурі поза "соціологічним міжсобойчиком". Чутки про закрите соціологічне дослідження, що його проводили на замовлення Зеленського, з'явилися вже кілька тижнів тому, але про щось конкретне ми змогли дізнатися лише 16 листопада, про що й розповіли у “Хроніці...”: "Російські джерела підтвердили використання фахівців" Лєвада-Центру" для закритого соціологічного дослідження в інтересах і на замовлення ТОВ "Ґарнет Інтернешнл Медія Груп" Україна, 01103, Київ , Кіквідзе, 18-А. Отже, це влаштував для Зеленського Єрмак. Послуги повністю досі не оплачено. Група працювала з 1 до 12 листопада".
Ми залишаємо за собою право не розголошувати, як і чому до наших рук потрапили частини цього дослідження. Хочемо тільки зауважити, що порядні люди виконують умови договору й оплачують роботу незалежно від того, подобаються їм результати дослідження чи ні. Крім того, за умовами договору, до повної оплати результати є власністю аґенції.
За 12 днів опитано 14890 респондентів у всіх областях України (за винятком Криму і ОРДЛО). Метод опитування - прямий контакт. Для запобігання конфліктним ситуаціям група діяла від імені латвійської соціологічної організації (її назви не розкриваємо за нашою домовленістю), на підставі угоди про делеґування права. Опитування провадилося українською мовою.
Результати опитування
Запитання: "Як ви ставитеся до діяльности Володимира Зеленського на посаді Президента України?"
Запитання: "Як ви ставитеся до діяльности Володимира Зеленського на посаді Президента України?"
підтримую 18.6%
скоріше підтримую 16,2%
не підтримую 26.4 %
скоріше не підтримую 10.1%
не можу відповісти 28.7%
скоріше підтримую 16,2%
не підтримую 26.4 %
скоріше не підтримую 10.1%
не можу відповісти 28.7%
Наш коментар.
Нічого надприродного в цьому немає. Той аморфний електорат, що раніше рівномірно розподілявся між політичними групами і що його маніпулятивно вдалося залучити на свою сторону Зеленському й забезпечити високий результат, повертається у свій звичний стан аморфности. Його подальший рух визначатиметься економічною ситуацією й загальною тенденцією.
Власне, важливим є тільки одне - неґативний рейтинґ Зеленського вперше перевищив позитивний.
Нічого надприродного в цьому немає. Той аморфний електорат, що раніше рівномірно розподілявся між політичними групами і що його маніпулятивно вдалося залучити на свою сторону Зеленському й забезпечити високий результат, повертається у свій звичний стан аморфности. Його подальший рух визначатиметься економічною ситуацією й загальною тенденцією.
Власне, важливим є тільки одне - неґативний рейтинґ Зеленського вперше перевищив позитивний.