«Особисто Зеленському. Добровільна зміна статусу державної території України на статус із частково обмеженою дією на цій території державного суверенітету України зазвичай класифікується як замах на основи державности. Ми дуже надіємося, що коли-небудь це стане предметом розгляду створеного спеціяльно для вас трибуналу."
РОЗВЕДЕННЯ ВІЙСЬК. ЦИФРИ, ФАКТИ, ВИСНОВКИ
Епіграф незмінний: "Повну владу в країні віддано в руки купки кловнів"...
...і нездар.
...і нездар.
Система моніторинґу бойової активности та ситуації на лінії зіткнення організовано і вона працює в нас практично цілодобово. Це є заслугою і безумовним приводом для гордости нашої військової комісії. У моменти, коли офіційні органи починають у цій сфері відходити від виконання своїх завдань у сферу політичних "хотєлок" керівництва, ми зазвичай починаємо корекцію їхнього курсу шляхом публікації результатів нашого моніторинґу. Але публікувати постійно наші дані ми просто не можемо. Деталізація наших повідомлень "збуджує” деякі служби, які припиняють ловити шпигунів і диверсантів і починають полювати на наші джерела. Ми не хочемо ускладнювати й без того складне життя цих гідних людей, тому публікації суворо дозуються і, по можливості, знеособлюються. Але статистика накопичується...
Розведення військ під Золотим надало чудову можливість "перевірити алгеброю гармонію", в нашому випадку математикою - пацифізм.
Основна думка нинішньої влади полягає в тому, що розведення військ є дієвим механізмом зниження активности бойових дій і створення умов для припинення гострої фази конфлікту.
Притім усі ці твердження ані разу не підкріплювалися ніякими реальними цифрами чи доводами. Нинішня влада, військовий досвід якої в основному пов'язаний із ухиленням від отримання повісток з військкомату, сприймає бойові дії як якусь умовну абстракцію, яку можна припинити "просто переставши стріляти". Сперечатися з абстракціями у головах, наповнених туманом, в нас немає жодного бажання, тому одразу перейдемо до фактів.
Притім усі ці твердження ані разу не підкріплювалися ніякими реальними цифрами чи доводами. Нинішня влада, військовий досвід якої в основному пов'язаний із ухиленням від отримання повісток з військкомату, сприймає бойові дії як якусь умовну абстракцію, яку можна припинити "просто переставши стріляти". Сперечатися з абстракціями у головах, наповнених туманом, в нас немає жодного бажання, тому одразу перейдемо до фактів.
Для цього ми вирішили проаналізувати динаміку бойових дій навколо одного "широко відомого" населеного пункту, який став початковим етапом політики "розведення" - н. п. Золоте, Попаснянський район, Луганська область.
У якості об'єкту аналізу використано умовне оперативно-тактичне коло [радіусом?] 5 км навколо даного населеного пункту і проаналізовано бойову активність до офіційного моменту розведення (1 листопада 2019), тобто період від червня до жовтня 2019 року, і після моменту офіційного розведення військ - період листопад-січень (станом на 20 січня).
Результати викладено у таблиці (див. посилання в ориґіналі*)
Для наочности - діаграма (див. посилання в ориґіналі*)
Ключова помилка Зеленського у питанні про розведення сил протистояння, природно, випливає із загального рівня мислення, який характеризується примітивно-спрощеним підходом до вирішення будь-яких завдань і дилетантською впевненістю у правильності власних рішень.
Розведення військ ніколи не було ґарантією припинення бойових дій. Розведення військ лише переводить конфлікт у інші форми ведення війни, котрі дозволяють ефективно використовувати «сіру зону”, що утворюється внаслідок розведення військ. Ба більше, збільшення відстани між противниками змушує використовувати більш потужні артилерійсько-мінометні системи для вирішення завдань.
Для ілюстраціі сказаного, зверніть увагу на цю частину таблиці (див. посилання в ориґіналі*)
Унаслідок розведення військ:
1. Різке збільшення числа обстрілів.
2. Перехід до використання більш потужних систем озброєння.
3. Збільшення втрат з боку ЗСУ.
1. Різке збільшення числа обстрілів.
2. Перехід до використання більш потужних систем озброєння.
3. Збільшення втрат з боку ЗСУ.
Наразі Росія не має можливости проведення повномасштабної бойової операції на території України внаслідок різних, у тому числі і внутрішньополітичних, причин. Але плани в неї такі є. Тому, задля підтримки загального рівня протистояння, вона тимчасово переводить його у зручний для неї режим конфлікту середньої інтенсивности, силами підрозділів спеціяльного призначення.
З цією метою вона вже заводить спеціялізовані підрозділи і розміщує їх по всій лінії зіткнення, в тому числі і в "сірій зоні", під виглядом цивільного населення.
Для створення комфортної з цього погляду ситуації Зеленському й нав'язано ідею "деескалації напружености" під виглядом розведення військ.
Реальний результат цієї "деескалації" буде прямо протилежний заявленому - конфлікт триватиме, створюючи умови для подальшого повномасштабного втручання Росії у зручний для неї момент.
І останнє. Особисто Зеленському. Добровільна зміна статусу державної території України на статус із частково обмеженою дією на цій території державного суверенітету України зазвичай класифікується як замах на основи державности. Ми дуже сподіваємося, що коли небудь це стане предметом розгляду створеного спеціяльно для вас трибуналу.
* Переклад. Ориґінал: https://timeze2019.blogspot.com/