ЗЕЛЕНСЬКИЙ І МВФ
В кінці тексту - важливий апдейт.
В кінці тексту - важливий апдейт.
Поведінка Зеленського дедалі більше набуває характеру гістероїдного стану. Недавня його розмова з головою Нацбанку Смолієм - суміш дитячого садка і психічних клінік з переважанням другого. Головна думка: "Мене обдурили з кредитом, підсунули пустушку замість грошей". Неможливість монетаризації кредиту МВФ видається за "державну змову Порошенка та його аґентів в НБУ".
"Місія МВФ може приїхати в Україну в липні-серпні", - міністр фінансів Марченко.
Ні, не приїде! 😉
МВФ злобно огризнувся на фантазії Марченка щодо "місія МВФ приїде в липні-серпні", заявивши, що приїде не раніше вересня. 😉
Марченко, читай “Про кредит МВФ - 2”, там усе написано:
У вересні - пікові виплати за зовнішнім боргом (суми належних виплат показані на графіку за наведеним нижче посиланням). Ось тоді й поговорите. 😉
Ні, не приїде! 😉
МВФ злобно огризнувся на фантазії Марченка щодо "місія МВФ приїде в липні-серпні", заявивши, що приїде не раніше вересня. 😉
Марченко, читай “Про кредит МВФ - 2”, там усе написано:
У вересні - пікові виплати за зовнішнім боргом (суми належних виплат показані на графіку за наведеним нижче посиланням). Ось тоді й поговорите. 😉
ПРО КРЕДИТ МВФ – 2
З 24 членів були присутні 23. В обговоренні брали участь два представники Сенату США. Обговорення тривало близько 5 годин.
1. Рішення про вибір програми кредитування
Після квітневого (30.04.2020 р.) рішення Кредитного комітету (credit meeting) МВФ про скорочення програм кредитування України, існував і обговорювався лише один варіянт - домовленість про резервні кредити, Stand-by Arrangements.
В цьому випадку кредит пропонувалося надати для того, "щоб допомогти Україні впоратися з проблемами пандемії COVID-19 шляхом забезпечення платіжного балансу і бюджетної підтримки".
В обговоренні був важливий нюанс, навколо якого розгорілася дискусія. За умовами Stand-by Arrangements, кредитування може забезпечуватися відкриттям прямої кредитної лінії.
Саме цю позицію відстоював один високопоставлений керівник МВФ [прізвище не розголошується]. Проти сконсолідованою групою виступила ціла низка учасників на чолі з [прізвище не розголошується], які нагадали про виголошену в листопаді 2019 року доповідь перед учасниками credit meeting і про факти там наведені.
Цю ж думку підтримали представники Сенату США, які взяли участь в обговоренні [прізвища не розголошуються]. Рішення було прийняте одноголосно: виділяється сума $ 3,6 млрд., обумовлена спеціяльними правами позичення (Special drawing rights), які є виключно безготівковим засобом кредитування і здійснюються шляхом запису на спеціяльних рахунках з метою підтримки позитивного сальдо платіжного балансу.
В обговоренні був важливий нюанс, навколо якого розгорілася дискусія. За умовами Stand-by Arrangements, кредитування може забезпечуватися відкриттям прямої кредитної лінії.
Саме цю позицію відстоював один високопоставлений керівник МВФ [прізвище не розголошується]. Проти сконсолідованою групою виступила ціла низка учасників на чолі з [прізвище не розголошується], які нагадали про виголошену в листопаді 2019 року доповідь перед учасниками credit meeting і про факти там наведені.
Цю ж думку підтримали представники Сенату США, які взяли участь в обговоренні [прізвища не розголошуються]. Рішення було прийняте одноголосно: виділяється сума $ 3,6 млрд., обумовлена спеціяльними правами позичення (Special drawing rights), які є виключно безготівковим засобом кредитування і здійснюються шляхом запису на спеціяльних рахунках з метою підтримки позитивного сальдо платіжного балансу.
2. Обговорення суми першого траншу
Попередньо погоджена сума першого траншу $ 1,489 млрд. (умовна сума) була збільшена до $ 2,08 млрд. з урахуванням зменшення розміру кредиту Світового банку на $ 500 млн. За визначенням доповідача, сума першого траншу повинна покривати кредитні виплати України з червня до вересня 2020 року. Фактично йдеться про пролонгацію кредиту. Запит Міністерства фінансів про реструктуризацію боргу відхилено.
3. Обговорення мети кредиту, який надається Україні
Особливих заперечень мета кредиту не викликала, і її визначено наступним чином: "Надання даного запозичення пов'язане з потребою подолання наслідків ґлобальної пандемії COVID-19". МВФ позначив чотири ключові умови цієї програми фінансування, потрібні для її реалізації:
а. пом'якшення економічних наслідків кризи шляхом підтримки домашніх господарств і дрібних та середніх підприємств;
б. забезпечення постійної незалежности Центрального банку і гнучкого обмінного курсу;
в. жорсткіший контроль за банківськими рішеннями з метою забезпечення фінансової стабільности;
г. просування ключових заходів управління та боротьби з корупцією.
б. забезпечення постійної незалежности Центрального банку і гнучкого обмінного курсу;
в. жорсткіший контроль за банківськими рішеннями з метою забезпечення фінансової стабільности;
г. просування ключових заходів управління та боротьби з корупцією.
І саме тут крилася деталь, яка була найважливішою при обговоренні наступного питання:
4. Обговорення умов другого траншу кредиту МВФ.
Основною умовою другого траншу МВФ буде повний міжнародний авдит бюджетного фонду для боротьби з коронавірусом, створеного постановою ВР України «Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2020 рік” № 553-ІХ”.
Даний фонд, створенню якого так активно опонував екс-міністр фінансів України Уманський, був фактично прикриттям факту секвестру державного бюджету України*. Міжнародний авдит виявить це буквально за кілька годин.
Крім усього іншого, це означає, по-перше, те, що Україна подала в МВФ не зовсім достовірні відомості про бюджетний дефіцит. МВФ прекрасно це знає, але їй потрібне офіційне підтвердження.
По-друге міжнародний авдит виявить кричущі факти порушення правил державних закупівель, які визначаються українським законодавством.
Крім усього іншого, це означає, по-перше, те, що Україна подала в МВФ не зовсім достовірні відомості про бюджетний дефіцит. МВФ прекрасно це знає, але їй потрібне офіційне підтвердження.
По-друге міжнародний авдит виявить кричущі факти порушення правил державних закупівель, які визначаються українським законодавством.
Природно, Зеленський на це не піде, і другого траншу не буде.
Джерело: https://timeze2019.blogspot.com/p/2_10.html
_____________
*Ось, мабуть, чому "гроші" з фонду для боротьби з коронавірусом перепризначено на "будівництво доріг" - це фіктивні гроші, їх вже нема, а кінці афери із секвестром Держбюджету блаЗЕнь і Ко. хочуть закопати в землю.
_____________
*Ось, мабуть, чому "гроші" з фонду для боротьби з коронавірусом перепризначено на "будівництво доріг" - це фіктивні гроші, їх вже нема, а кінці афери із секвестром Держбюджету блаЗЕнь і Ко. хочуть закопати в землю.
UPDATE
Путін, схоже, хоче скористати з фінансового краху і гістерії Зеленського:
16 червня 2020 року він доручив генеральному директорові Російського фонду прямих інвестицій Кіріллові Дмітрієву встановити особисті прямі контакти із Зеленським. Предметом обговорення буде знаходження можливости вирішення "спірних" питань у взаєминах між двома країнами і комплекс інвестиційних пропозицій для України. Інформацію перевірено. Підтвердження отримано.
За нашими даними, загальний фінансовий ресурс, переданий під контроль Дмитрієву з українського питання, становить близько $ 5 млрд.
Путін, схоже, хоче скористати з фінансового краху і гістерії Зеленського:
16 червня 2020 року він доручив генеральному директорові Російського фонду прямих інвестицій Кіріллові Дмітрієву встановити особисті прямі контакти із Зеленським. Предметом обговорення буде знаходження можливости вирішення "спірних" питань у взаєминах між двома країнами і комплекс інвестиційних пропозицій для України. Інформацію перевірено. Підтвердження отримано.
За нашими даними, загальний фінансовий ресурс, переданий під контроль Дмитрієву з українського питання, становить близько $ 5 млрд.
Дмітрієв, друг дочки Путіна і банкір з $ 10 млрд. *
Детальніше:
ПУТІН ПІШОВ ДМІТРІЄВИМ
16 червня 2020 року президент РФ Путін доручив генеральному директорові Російського фонду прямих інвестицій Кіріллові Дмітрієву встановити особисті прямі контакти із Зеленським. Предметом обговорення буде знаходження можливости вирішення "спірних" питань у взаєминах між двома країнами і комплекс інвестиційних пропозицій для України. Інформацію перевірено. Підтвердження отримано.
Усього, що є про нього у відкритому доступі, ми повторювати не будемо. Напишемо те, чого там немає.
Кірілл Дмітрієв входить у найближче, особисте коло спілкування (3-5 осіб) Владіміра Путіна. Путін довіряє йому беззастережно і до думки його прислухається.
Величезні особисті зв'язки за кордоном у банківській, фінансовій та навколовійськовій сферах.
Блискучий парламентер. Людина вкрай не публічна, віддає перевагу тихим, прихованим ходам.
Ставлення до України неґативне. Вважає її "державним непорозумінням". Має неґативний досвід дипломатичного зіткнення з українськими інтересами в період боротьби за прийняття рішення Вселенським Патріярхом Варфоломієм про видачу Україні Томосу. Для об'єктивности - був задіяний Путіном в останній момент вирішення цього питання у вельми не властивому йому ключі. В результаті Варфоломій від колосального хабара відмовився.
Фіґурант розслідування у США втручання Росії у вибори президента США. Притім у дуже важкій формі - вів переговори з приватними військовими компаніями. У матеріялах розслідування - це свідчення засновника американської приватної військової компанії Blackwater Еріка Прінса про його контакти з Дмітрієвим в листопаді 2017 року [про це - у матеріялі БіБіСі https://www.bbc.com/russian/features-47982317]. Загалом ЦРУ вважає його керівником особистої розвідки Путіна, яка діє поза офіційними структурами.
За нашими даними, загальний фінансовий ресурс, переданий під контроль Дмітрієву з українського питання, становить близько $ 5 млрд.
_______________
* Що ми знаємо про Кірілла Дмітрієва, якого назвали зв'язковим між Трампом і Кремлем https://thebell.io/drug-docheri-putina-i-bankir-s-10-mlrd-chto-my-znaem-o-kirille-dmitrieve-kotorogo-nazvali-cvyaznym-mezhdu-kremlem-i-trampom