четвер, 13 квітня 2023 р.

Сергій Поярков: страшна плата за глупоту обивателів

 



Сергій Поярков
Коментар, якого без сліз читати не можна
ЖИТТЯ ПАТРІОТІВ - ЦЕ ПЛАТА ЗА НАЇВНУ ГЛУПОТУ ОБИВАТЕЛІВ
Мені дружина роздрукувала оцей коментар, і в неї були сльози на очах. Я вам прочитаю. Пише Ольга Василівна:
“Сергію, ми із сином ще до війни Вас завжди слухали. Тепер сина немає, бо боронив рідну землю, і я тепер слухаю сама. Дякую за Вашу позицію і вірю, що за нами справді не заіржавіє.”
От ті, хто голосували за «Хуже нє будєт», ті, хто кричали «Хоть поржом!», ви розумієте, що ви проголосували за те, що Зеленський особисто підписав призначення на вищі державні посади аґентів ФСБ? В них навіть у особистих справах було написано - в Кулінича, в усіх решти, що вони аґенти ФСБ! Ви подивіться в інтернеті, хто батько дружини Баканова, подивіться коментар Бутусова… Ви розумієте, що коли ви проголосували, це ви особисто кинули в урну свій голос і прибрали три бриґади з півночі Києва, ви особисто сприяли вбивству десятків тисяч наших співгромадян! Причому, і це вражає — ті, хто загинув в Ірпені, в Бучі, у Гостомелі, досить велике число з них, я б сказав, багато з них проголосували на виборах за власну смерть, за те, що ви залишилися без будинків, що вбили ваших батьків, родичів... Ви хоч би розумієте, що, проголосувавши на виборах, це ви допустили підірвані мости; прийшовши на вибори, зробивши дурість, ви фактично стали спільниками путіна. От тільки загарбники відповідатимуть у карному порядку, а ви матимете це на совісті. Але більшість із тих, хто пішов і зробив цю дурість через інфантилізм, уперто намагаються цього не помічати, бо п'яний проспиться — дурень ніколи. Бо якщо доросла людина вірить у диво — вибачте, вона дурна! Вона, як тупа теличка, ні сиськи, ні п..ськи, страшна, як смертний гріх, вірить, що їй трапиться принц, він у неї закохається, хоча не можна закохатися в порожнє місце, бо, вибачте за таку метафору, ну, не може ж принц закохатися у старий Жиґульонок, чи в Запорожець, чи в старий іржавий Опель, якщо він має можливість їздити на Феррарі! Чудеса не трапляються з дорослими людьми на постійній основі, а коли вся країна, а 73% - це ¾ виборців, що прийшли на дільниці, – коли вони всі проголосували з ідіотськими криками «Хуже нє будєт» та «Хоть поржом», - ось! [показує повідомлення від Ольги Василівни], вони всі автоматично проголосували за смерть наших воїнів. Кожен із вас особисто морально, на жаль, відповідальний.
Як аґностик, я не вірю в жодну Божу кару. От чесно, я вважаю, що вірити людина має в Конституцію, у Кримінальний кодекс, у себе і в здоровий глузд, бо тільки повний брак знань у голові породжує віру в те, що можна виграти в наперстки, заробити на … [не розчула], в те, що «Зєлєнскій прідьот - порядок навєдьот». Коли ви довіряєте думати за себе комусь иншому, ви завжди виявляєтесь лохом, і коли Зеленський так відчайдушно кричав: «Я ж не лох, мені ж 42», - от зараз ми побачили, хто є лох і хто не лох. Я розумію, що всі оці Куліничі, Сивковичеві помічники, котрі здавали і зливали 100% інформації, якою володіло вище керівництво СБУ, - зливали її кремлеві в режимі онлайн. ФСБ знала все, і оце [знов показує повідомлення від Ольги Василівни] – на совісті кожного, хто прийшов на вибори і з хихотінням, із отим ідіотським напором «разом» вирішили поекспериментувати. Адже вам казали! Я намагався на всіх каналах — і на Медчуківських, і на Порошенківських — ми кричали вам, що… Ми писали вам на отій будці високовольтній: — Не влазь! Вб'є! Вбило… Вбило й тих, хто голосував за Зеленського, і тих, хто взагалі не голосував, хто не прийшов на дільницю й тим посприяв обранню Зеленського [так, “Свободо”?]. І сьогодні гинуть ті, хто був катеґорично проти, причім найцікавіше, що зараз найбільше для перемоги роблять ті, хто голосували проти Зеленського, а отже проти цієї війни. Тому що, повірте мені як людині, яка 20 років перебуває в політиці, в її середині, дуже щільно, що «не втік» би ніхто — ні Ляшко, ні Порошенко, ні Аваков, ні Яценюк, і коли виборці Зеленського у своєму кретинізмі кричать: «Ну, наш же не втік», здайте собі справу: от ви тішитесь. Коли тішаться, що Зеленський «не втік», ті, хто не голосував за Зеленського, – так! для них виявилося сюрпризом, що Зеленський «не втік»! Адже це дурість, коли це виявляється сюрпризом для тих, хто голосував за Зеленського! От ви всі всерйоз ішли на виборчі дільниці й опускали бюлетень в урну з думкою «я голосую за чмо, яке, якшо шо, здрисне під час війни»? Для вас це виявилося сюрпризом! І коли я бачу зелені соплі захоплення, що він «не втік», - хлопці, яким же порожнім місцем ви маєте вважати ваш вибір, Зеленського, якщо у вас із цього приводу є захоплення! Верховний головнокомандувач не повинен тікати, робота в нього така! Хірург не тікає з операційної, солдат не тікає з поля бою… Я знаю тих, що втекли першого ж дня — поїхали в бій, як Таня Чорновол, проти якої порушено кримінальні справи, — вони всі побігли на фронт, втекли на фронт! А Зеленський у найбезпечнішому місці країни, у бункері, сидів, виявляючи "героїзм"!
Я не бачу логіки. І коли люди без логіки, без мізків, без життєвого досвіду, без бажання вмикати мізки, йдуть на вибори, відбуваються страшні речі. От я не знаю… Я дивлюся на цю війну, я читаю оцей коментар [знову показує повідомлення від Ольги Василівни], в мене єдине останнє запитання до вас, які проголосували за Зеленського і кричите зараз, що він же «не втік»: ви розумієте, що це ви винні? Ви знаєте, що це ваша вина, що це ваша відповідальність? І щоб цього не було більше, навчіться, чорт забирай, користуватися мізками! Хоча б якісь жалюгідні залишки цього органу у вас ще під черепушкою зберігаються? Вчіться думати!
А вас, друзі, я попрошу перепостити цей блог, написати коментарі, поставити лайки. А перемога неодмінно буде за нами!

Транскрипт відео з ютуб-каналу "Нічого святого" - офіційного каналу Сергія Пояркова https://www.youtube.com/watch?v=EgpSVwanPfo