неділю, 14 квітня 2024 р.

Призначення Залужного послом не буде?

 


Карл Волох: "ЗАЛУЖНИЙ НЕ ОЧІКУЄ ПРИЗНАЧЕННЯ ПОСЛОМ"

Олександр Близнюк: - ...Одним посада посла — це нагорода, а для инших — заслання. Я натякаю на Залужного. Хоча де Залужний? Де?!
Карл Волох: - З того, що я можу сьогодні сказати, він вже НЕ очікує призначення. Крапка.
Олександр Близнюк: - Ви зараз відкрили Америку насправді!
Карл Волох: - Я кажу не те, що думаю, а те, що знаю. Він НЕ очікує призначення послом. З чиєї волі — власної чи президентської, з якої причини, сказати не можу, але оцю фразу я вам сказати можу.
Олександр Близнюк: - Це цікаво! Тобто робиться заява, звільняється людина, кадровий бойовий генерал з я не знаю яким — зі світовим досвідом! І ще 20 бойових генералів з абсолютно бойовим досвідом, про який будуть писати в підручниках історії і якого навчатимуть в закордонних університетах — як треба воювати... І це все?! А далі що? Ми розкидаємось ось такими кадрами?!
Карл Волох: - І всі ці люди зараз — у резерві Міністерства оборони. Ні посад, нічого... Комусь із них іще морочать голову, що ми тобі щось знайдемо й так далі... Але вони без посад. Тобто вони є генерали, але ніяких посад не мають і ніким, крім себе, не командують. На жаль...
Олександр Близнюк: - Тут виникає логічне запитання: а альтернатива? Ви досягли своїх результатів, коли ви змістили команду бойових генералів, керівників, командувачів - ви досягли того, чого хотіли?!
Карл Волох: - Безумовно, досягли. Чого хотів Зеленський? Він хотів прибрати з очей і з фокусу суспільної уваги найпопулярнішу в країні людину. Він цього добився. Иншої мети в нього, безумовно, не було, тому инші немає резону обговорювати. Прибрав він із суспільного життя Залужного? Так. Все. Він своє зробив. Наскільки це згубно для країни? Ну, коли його це хвилювало? Я, принаймні, не пам’ятаю, щоб його такі питання хвилювали.


Світлина з Твіттера, не датована і не коментована...
Пане Генерале, дайте якось знати про себе!