неділю, 14 квітня 2024 р.

Де Залужний?!

 


ДЕ ЗАЛУЖНИЙ?!
Олена Че:
...А нам багато й не треба, тільки один єдиний плюсик "+", як з "нуля", від Залужного, але і його немає...
Ані від кого...
(З Телеграму)
⚡️
Тарас Чорновіл:
Питання “Де Залужний?” я ставив не один раз. Я його закидую деяким людям, котрі раніше любили із Залужним селфитися, і бачу якісь ухильні відповіді. Мені це дуже не подобається. Даю 97-98 відсотків, що Залужний у примусовій ізоляції. Це не арешт, тому що для арешту потрібні провадження. Це не карне провадження, бо воно формально не відкрите, хоча я думаю, що його цим шантажують, або його шантажують родиною або можливістю якихось фальсифікованих карних справ. Або просто фізично його обмежують, тому що Залужний — достатньо медійна людина. Він генерал західного типу, натівський. Вони відкриті люди в суспільному житті. Так, вони не будуть розказувати якихось військових таємниць, але супільно вони відкриті. ...Дана Ярова Dana Yarovaya на Fаcebook виставляє прапори з підписом Залужного на авкціон на користь військових. Мої глядачі пишуть мені, що написали Дані прохання сказати, чи ці прапори Залужний підписав вже зараз, після звільнення, чи це він підписував раніше й вона має запас. Відповіді нема. Через деякий час та сама людина відкриває коментарі в Дани Ярової, а її запитання зникло — стерте. Викидають запитання. Люди, які фотографувалися із Залужним, зараз його ім’я навіть згадати бояться. Дехто з колеґ припускає, що Залужний до чогось готується, і тому треба мовчати. Але це мовчання грає проти влади: всі ж розуміють, що проблема може бути в ній. Владу звинувачують — не всі, а такі, як ми. Влада мала би демонстративно показати: ось дивіться, ваш Залужний сидить собі, відпочиває, якісь фотки виставити, з ним усе гаразд. Але влада тупо мовчить, повний іґнор взагалі. А головне — всі його “друзі” - ті, що себе називали друзями, бояться згадати його ім’я. В мене таке враження, що із Залужним усе не зовсім гаразд. Не дуже добра ця ситуація. Просто уявіть собі: найпопулярніша людина в країні безслідно зникає, жодної інформації про цю людину в країні немає ніде, і всі це вважають чимось нормальним! От ми з Володимиром Volodymyr Tsybulko і ще кілька людей ставимо це питання, а всім іншим наплювати! Найпопулярніша людина в країні може зникнути! Можливо, він сам хоче відпочити; можливо, його тримають в ув’язненні; можливо, його вже тихенько перевезли якимось дорогами і здали в москві, і він вже в Лефортовській тюрмі сидить... Ми взагалі не знаємо, що відбувається, і це в порядку речей?! Та що ми за країна така?




Володимир Цибулько:
Тривога за нашого народного Головнокомандувача просто виносить мізки людям. Залужний був унікальною постаттю тим, що його присутність у медіяпросторі була терапевтичною — люди бачили, що це надійна людина, надійний військовий керівник, і коли він є, людям спокійніше. Це так, знаєте, як автомат в домі тепер під час війни — ти, може, й не добре стріляєш, але коли в домі є автомат, тобі спокійніше спиться. В мене таке враження, що зараз хвиля “Де Залужний?!” буде наростати. Влада може догратися із приховуванням Залужного!